luciadagen

och grattis till min älskade Nina :) hon har nämligen namnsdag idag!
min dag började ca 8.30. käkade "luciafrukost" och kollade på Bumbibjörnarna på tv :P ikväll ska jag och Cis har söndagsmys och titta på lucia som var i morse. det fanns inte på kartan att sätta klockan på 7 för att kika på det! nu sitter jag här och inväntar att klockan ska bli 12 då affärerna på stan öppnar. har vart ut till IKEA igen nu på förmiddagen. hängde på family Andersson, jag köpte servetter till mig själv och ljus till mamma. man hittar alltid något där, även om det bara är två dagar sedan jag var där ;P nu har jag packat en IKEA-påse med grejer som ska få åka bil med Cisens family upp till Dalarna. skönt! då slipper jag släpa på så mycket grejer. annat var det förra året! pust! Hasse-mannen blev inlagd på sjukhus så vi kunde inte åka med han hem. det blev panik och kaos i våra hushåll, massa packning och vi fick lämna Karlstad en dag tidigare än beräknat. men hem tog vi oss, och det gör vi även detta år :) antingen med bil och Martin, eller buss som vi redan bokat. åker Martin hem på torsdag så är det bara att avboka biljetterna. mycket bättre att få åka bil... buss är så förbannat segt!

nu väntar stan! inte för att jag ska köpa ngt speciellt förutom hårspray så kan man ju kika lite ;) tänkte jag skulle se om VILA här i stan har XS/S på ett par jeansleggings. ute i Bergivk fanns det bara S/M, det går inte. vill ju inte tappa byxorna mina :P


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack vännen! du är så söt som tänker på mig :) Puss

2009-12-16 @ 15:21:40
URL: http://shinysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0