lucia i förväg

det var hur fint som helst i kyrkan iallafall :) himla fin domkyrka vi har här i Karlstad. har bott granne med den i snart 2 ½, och det enda jag vet är att den spelar väldigt fina truddelutter lite då och då :) sådär fint som de brukar spela i filmer ni vet ?! stearinet började rinna på lucian så hon fick gå iväg mitt i alltihop och byta ljus. hon timeade in att komma tillbaka lagom till att det var dags att gå ut iallafall :P men hon var faktiskt med mer än hälften. ska inte överdriva nu ;P

sådär då. då har jag alltså vart i kyrkan och blivit lite välsignad. känner mig redan som en ny människa ;) efter det gick jag till Amigo och köpte med mig en pizza. har ätit lite pizza, diskat och nu ligger jag i soffan. förvånas över hur hemskt dåligt det är på tv! kollar på Singing Bee Celeb nu. Robinsson finns ju, men det programmet är inte av någon favorit precis... men inte sörjer vi för det :) ska ringa hem en sväng och höra lite vad de gör. igår hade Nicke tydligen glidit ner från källarkullen på presseningen som pappa lagt där :P han har även gett sig på tomtarna vid härbret. den där han morrar då på allt han inte ska :P min lilla stjärna. saknar honom! och alla andra där hemma såklart. men det har ni väl inte gått miste om vid det här laget ;)

Nickes nya vänner, december -08 ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0