housewives

kikar på den nya housewives-serien på 5an nu. det är andra gånger jag hör en housewife uttala sig om att man inte kan vara "mamman" i huset, utan sin mans flickvän. för är man inte det så skaffar han sig en flickvän :P Anna Anka menar ju också att man får ställa upp på sin man. vill han ha en avsugning på morgonen ska han få det också! men vi såg ju hur det gick för henne :O hjälpte tydligen inte så mycket. men hur som tycker jag att det är hemskt att man ska behöva gå omkring och känna så. klart man vill se bra ut inför sin pojkvän/man. men då ska väl dem också ha lite krav på sig :P jag tänker då inte anstränga mig om man inget får tillbaka :) ett förhållande handlar ju trots allt om att ge och ta. och tillit, det viktigaste enligt mig. tilliten verkar ju inte direkt finnas (om de måste springa på skönhetssalonger och operera allt som går att operera) om de inte känner att de duger. man vill ju känna sig säker på sin partner, man vill ju känna att man duger fast man inte ser bra ut i alla ögonblick :P tycker ni inte?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo du har alldeles rätt Johanna!! Ge och ta samt tillit är vad som gäller under livet, hur man än ser ut på så är insidan den viktigaste delen.

2009-12-10 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0