guten morgen

fick lite extra tid över nu på morgonen, vilket inte händer alltför ofta!
idag känns det som jag kommit in i en svacka igen. känns rätt segt såhär mitt i veckan, men kl 12 idag är det bara två dagar kvar i skolan för denna vecka. och fan så jag längtar till det här är över! det är faktiskt bara 4 skoldagar (med denna inräknad) kvar på det här jävla året! enligt något medium har det tydligen vart dålig energi över det här året. jo tack, har märkt det! på torsdag är det bara tre veckor kvar på det första årtiondet på 2000-talet. bra, vi går in i en ny slags fas! det är banne mig på tiden. jag tror på 2010. det måste bli mitt år!

nu ska jag klä på mig och gå ut genom dörren för att se om den här dagen är min dag :) hörs senare antar jag!

P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Renée

Hoppas det blir mitt år med !! :) <3

2009-12-08 @ 11:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0