goder afton

sitter och väntar på att få inta duschen. alla i den här familjen är alltid lika sega! börjar kurra i magen nu :P och är så nyfiken på julklapparna så jag tror jag dör! speciellt på två stycken jag fick nu i eftermiddag ;) Puss!
har fortfarande ångest över vad jag ska ha på mig. ingen vidare bra planering såhär halv sex på julafton :P men tror jag vet vad. det löser sig :) om en timme kommer de andra. mormorn, morfarn och farmorn vill säga.

Kalle Anka är avklarat för i år. jag somnade faktiskt... blev så sent igår och rätt tidigt i morse. efter det kikade jag och bror på Kan du vissla Johanna. har blivit av en tradition! nu, dusch :) GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0