god morgon världen

liggerhär och drar mig i sängen. har i och för sif vart vaken i en timme snart, så funderar nästan på att prova sova en stund till. mitt huvud värker och ögonen känns stela, tror det kan vara efter nattens bravader... det är som sagt inte lätt att vara människa.

ikväll kommer Fia och Karin. så i helgen blir det alltså lite dalabesök! mycket trevligt må jag säga! hoppas vi kommer in någonstans på lördag bara, kan vara svårt då Karin bara är 19 år och det är 20 eller 23 år in här överallt. men det löser sig nog. måste komma ihåg att skicka med Sofie mitt "fläckmedel", mina vita fläckar på armarna är påväg tillbaka igen. och det gillar vi inte! blä .

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0