försening är min melodi

igår när vi kom fram till Borlänge för att byta buss till Mora, var bussjäveln från Stockholm försenad! vänta nu? försening+Johanna? = så sant som det bara kan bli! blev en lite flashback till Antalyas flygplats från i somras. men denna gång behövde vi "bara" vänta två timmar i en kall jävla väntsal. (ursäkta svordomarna... men de är befogade) vi kom alltså hem 23.30, två timmar senare än beräknat. men hur som, nu är jag på plats och är lycklig över det! :) idag har jag vart i Mora och bränt drygt tusen spänn, på frisörbesök + annat småkraffs och jullunch på Lönnkrogen. var jättemysigt, tack tjejor för en trevlig dag!
tycker att jag har en tendens att unna mig lite väl mycket såhär i juletider. vill inte ens veta hur mycket (lite?!) jag har på kontot :P tanken att det ska räcka till sommaren är hemsk. men om ett år, då! då slipper jag ha det såhär :P för då är jag UTEXAMINERAD LÄRARE PÅ UNEVERSITETSNIVÅ! smaka på det ni ;) moahahaa! gött känns det må jag då säga. ska bara fixa lite grejer innan ;O

och nu ska jag fixa mig till Nicke där han ligger och ser så mysig ut :P min myshund! han blev så glad igår när jag kom hem :') hjärtat mitt! nu får jag vara hemma och träffa han varje dag, ända till den 10e januari. lyx :)
ikväll ska jag på hockey. och träffa Emsi!

see ya.

finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0