du är vad du äter

kikar på det nu på 3an. det är riktigt sorgligt hur tröga folk är! alla har väl vetat ett bra tag nu att lightprodukter är sämre än de vanliga?! "Jag har provat alla möjliga dieter. visst, det har funkat i början men efter en vecka har jag ju gått upp allt igen!" ja, men vad konstigt! när man hittar olika "nyttiga" recept för pizza, pajer m.m. hallå?! kan bli så irriterad. vad lyssnar folk med egentligen? uscha mig. hur som så lär man väl märka efter ett tag att det funkar inte med dessa "nyttiga" alternativa recept för skitmat. sen kan man då inte äta sig i form heller. att röra på sig är A och O. en annan rör ju på sig för att kunna äta :P hehe.

detta är inte mitt mål med livet iallafall. upp ur soffan och dance you ass off! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0