det sket sig i starten - så att säga

efter massa jävla om och men, för min del iallafall, blir det Sälen på nyår tillslut! åker på onsdag, sen vet man aldrig när vi kommer hem. vi kanske kommer stortrivas där och bestämmer oss att stanna för gott? vem vet? just nu hade Karlstad suttit fint. där kan man alltid smita ifrån massa krångel. fast är inte redo att lämna family än :) kom på i morse att det bara är två veckor till det bär av ner för skola igen :O men men. bara att bita i det sura äpplet och köra. är faktiskt bara ett år kvar nu!
idag är jag "hästledig". kom hem vid 14-tiden idag, då hade mamma redan fixat allt och snart ska fröken Oscarson komma och rida. har i och för sig vart och tagit in, allt kan man ju inte komma undan :P i morgon åker jag, mamma och pappa till Borlänge för lite shopping. skulle ju åkt till Karlstad, men vädret är så missvisande... inge kul att åka iväg så långt då.

hur som, så längtar jag till på onsdag! mina kompisar är de bästa som finns. ni finns alltid där är man behöver och accepterar de val jag gör, även om de ibland inte är de mest genomtänkta. ni finns där som stöttepelare och ber jag om era åsikter så ger ni mig dem, men lämnar det sedan så. ni tycker om mig för den jag är och vilka val jag än gör. det kallas respekt, mer kan jag inte begära, och jag respekterar verkligen er också. ni är guld värda!




Kommentarer
Postat av: Renée

"Bara två veckor till det bär av för skola igen". johanna, det är läääänge! jag åker ner på fredag, nyårsdagen. under helgen ska jag flytta in i nya lägenheten och på måndag börjar skolan. Den du ;)

2009-12-29 @ 22:15:41
Postat av: J

Haha ok då! Kör hårt gumsan ;) Det där kommer nog bli jättebra!

2009-12-31 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0