"Depp-peppig"

idag känns det som jag borde vara hemma. mår inget vidare i kroppen min. har en obehaglig känsla i magen, hade helst velat fortsätta ligga under täcket där jag får befinna mig i drömmarnas värld. det är lite lättare att vara där på något vis... snart bär det av till skolan för lite "mattegympa". det var rätt gött att dra på sig mjukisarna i morse! orkar inte ha på mig något annat för att sedan byta om när jag kommer fram. känns skapligt onödigt. mjukisarna passa jävligt bra idag! 

djupt in (kanske inte så djupt in ändå...) i min "syndiga" del av hjärtat hoppas jag att föreläsningen i morgon är inställd, precis som den i måndags. men å andra sidan vet jag att om den är det så ökar mina chansen ytterligare för att fetkugga mig på tentan efter jul, den borde egentligen inte få vara inställd. så linjen mellan dessa alternativ är hårfin! är väldigt trött idag. blev inget bra avslut på gårdagen för min del... det är så mycket som jag önskar vore annorlunda. mycket jag velat radera från hjärnan. men ibland (oftast) blir det ändå på något vis som man inte vill.


prinsen av alla prinsar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0