Dan före..

..dan före dopparedagen. tisdag, och ja. vet inte vad jag ska skriva egentligen :P idag känner jag mig rätt fundersam. och det gillar jag inte, konstig känsla och jag blir lite nere på något vis. men det ska viv äl kunna ruska av med hjälp av lite julmusik och julgodisbakning? knäck gjorde jag igår. nu återstår det lite annat.
det är kallt idag med. -20 i morse, dock lite mildare just nu . hästarna fick komma ut 12.30 ungefär, efter det gick jag och Nicke på en kort promenad. han fryser ju så om tassarna mina lilla gos. nu ligger han på och sover, och jag ska  väl sätta fart med lite julgodis. om två dagar är det julafton :O hej å hå vad det går undan.
nu var det inge mer ni behövde veta för stunden...

P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Renée

Vad funderar du på då kusin??

2009-12-22 @ 20:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0