dagen efter juldagen

tack tjejor för igår! ni är bara för bäst. vad skulle jag göra utan er?
kom nog i säng runt halv fyra. var många om och men innan det, men tillslut så! vaknade kl 8 och trodde att jag var tvungen att kräkas. men så var inte fallet, jag var bara väldigt hungrig :P släpade ner mig till köket och hetsåt skinkmacka så jag trodde jag skulle kräkas pga det :P sen somnade jag om så himla skönt, med Nicke bredvid mig under täcket. det är då en karl det är ordning på ;P han kan då konsten att mysa till det. lillprinsen min!

snön yr som bara den ute. man skulle ju kunna gissa sig till att det var skitväder på gång. blåste sotorm igår kväll och natt. strömmen försvann på förmiddagen också! den kom dock tillbaka efter ett par timmar. men det gick då ingen nöd på mig och mamma :) vi tände ljus, eldade i kakelugnarna och vedspisen och satt och pratade skit i köket. var en del att sammanfatta från gårdagen... om jag ska vara helt ärlig så är jag trött på mitt stormiga liv. kan det inte få lugna ner sig nu?

memories


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0