a day in paradise

kände ni ironin där? varning på deppinlägg!
vet inte vad jag ska skriva egentligen... igår hade jag ingen bra dag alls. kaos, kaos, kaos kan man minst sagt kalla det. vet inte om jag mår så mycket bättre idag heller. längtar hem, fast jag kom ner i söndags. just nu känns det himla långt till jul!
skolan är för mycket nu. alldeles för mycket! hoppas det kommer kännas bättre efter den här veckan när lite fler uppgifter blir avbockade. mycket skriftligt kvar nu. orkar inte, det är så tråkigt. orkar inte läsa massa böcker, orkar inte räkna massa matte. man åker till skolan när det är mörkt, man kommer hem när det är mörkt.
ge mig snö och lite ljus i tillvaron!

ett ljus i tillvaron är iallafall min Nicke. och vet ni vad? idag fyller han ett år!



liten blir stor. saknar dig så det gör ont, bästa myskillen någonsin <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0