sjukis

Såå himla typiskt, såå himla mitt "flyt"! Hes, täppt och allmänt (mer än vanligt) virrig. Usch, idag skulle jag inte ha visat mig på jobbet. Glömde sätta på kaffe och sullade på. I morgon fick jag ledigt iallafall, så jag kan vila upp mig inför semestern ;P På natten till lördag kl 1 åker vi härifrån mot Arlanda :) Håller på att kolla taxfreen just nu. Finns en del bra "special offers" :) Något ska man väl få med sig, så är iallafall första kvällen räddad ;P Tänkte ifall vi inte hittar någon bra affär på en gång.
Vaknade i morse och var alldeles till mig i trasorna :P börjar redan stressa upp mig! Fast än känns det ändå väldigt overkligt att vi faktiskt snart är påväg! Som jag har längtat!

Hoppar över att rida idag. Lär väl ta igen mig lite... Vilket jag brukar vara dålig på. Satt här och funderade på vad jag skulle göra, ut och gå kanske ? Men sedan kom jag på att jag faktiskt är sjuk :P Jag är inte bra på att vara sjuk, gillar inte att bara ligga och slöa när jag vet andra grejer jag vill göra. Men nu måste jag ju, så jag orkar sola i en hel vecka :P

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0