Saturday

God dagens! Håller på att ladda upp bilder från Turkland på fejjan, men det går ju så sjukt segt! Dåligt tålamod är vad jag har. Jag som trodde jag hade bra tålamod ? Kan ha blivit sämre på senare tid...
Idag har jag vart på marknad, var någon slags "gammeldags" marknad nere på byn idag. Nytt för i år tydligen. Nicke var med, vilket visade sig inte vara någon större hit! Han är skvatt galen den hunden, far omkring hit och dit. Tror det börjar bli dags att kastrera honom, då kanske han lugnar sig en smula...
Ridit har jag gjort idag. Det är så himla skönt att få vara i stallet! Helst dagar som den här, har inte haft någon bra dag idag... Eller har väl inte, rättare sagt. Tänkte dränka mina tankar i böckernas värld efter maten. Hoppas jag kan koncentrera mig bara :S Vi har ju så sjukt mycket att läsa... måste ta tag i det där. Annars hamnar man ju efter direkt. Suck! Det lutar verkligen åt att det får bli en "K-town-helg" nästa helg.

I morgon ska jag till stallet en snabbis. På eftermiddagen ska min kära kusin få ta sig an min kaluffs! Himla gött ska det bli att få håret igenomklippt! Var ju ett tag sedan nu... funderar på att behålla längden. Får bli en lång page ett tag framöver :) är skönt att kunna sätta upp håret ibland, vilket är svårt när jag är nyklippt. Så ja, det får bli lite längd på håret nu när det går mot höst :) på våren/sommaren är det skönt med lite kortare.
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att det ska bli väldigt skönt med höst! Få sätta på sig massa mysiga kläder, tända ljus och dricka massa te på kvällarna. "Mysiga hemma kvällar framför tv:n och en bra film" får bli mitt tema i höst :P Det lät himla gött faktiskt!

Nu kom maten! Höres. P&K/ little J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0