p-fest

Om en timme bär det av ner mot Strandis för personalfest med Orsa Grönklitt. Tänk att hela sommarsäsongen så gott som är avklarad! Sjukt är det... Något som är ännu sjukare är att jag har jobbat hela sommaren. IGEN! Jag som inte skulle jbba så mycket i år. Blev helgjobb och en veckas jobb innan midsommar, sedan har jag jobbat ända sedan dess. 9 veckors jobb i sommar! Ger lite pengar iallafall. Det är något jag behöver, fattig student som man är :) Semester är också något jag behöver, TURKLAND. HERE I COME! På fredag natt drar vi ner till Arlanda :) Har vart i Mora och inhandlat lite smågrejer. Nu kan man faktiskt börja packa lite smått. Lika bra att börja så är chansen mindre att man glömmer något ;D

Böcker är något jag måste börja rota i också. Skola om 2 veckor :O Kreativ matematik. Är det den här hösten jag ska bli smart ? Vi kan ju hoppas :) Längtar ner till K-town nu. Mitt kära Karlstad <3 Kan tyvärr inte låta bli att oroa mig för vad den här hösten kommer att innebära. Men det känns positivt på något vis, som att det kommer bli något bra av det hela. Det hoppas jag verkligen på, för nu är jag trött på motgångar. Bring me some nerförsbacke :P
Ska man kanske börja fixa håret då ? Och vad ska man ha på sig? Det vanliga lilla problemet :P Höres!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0