måndag i K-town

Dagarna bara flyger förbi, faktiskt! Måndagen är redan till ända, tisdag i morgon. vilket innebär skoldag mellan 8.15 och 12. Idag fick vi klar våra problemlösning och poster där vi redovisade vårat svar. Det skulle ha vart klart till på fredag, så det är gött att vara klar i tid för en gångs skull! 
Idag har jag gjort stan, väldigt snabbt dock. Såg mycket jag vela ha... De hade tex massa fina toppar på Bik Bok för endast 99 kr. Får bli en ordentlig sväng på stan någon dag, i morgon kanske :) Men varför jag hetsade omkring idag var pga mitt lilla "jackproblem". HUR kan man glömma att ta med sig jacka ?! Aja. Nu är jag ännu en jacka rikare iallafall. Är rätt nöjd med den ändå :) Kommer nog att komma till användning ska ni se!
På eftermiddagen bar det av ut till Hammarö. Ridning på schemat idag, kommer nog se ut så på måndagarna framöver skulle jag tro. Ska ut någon mer dag den här veckan också! Inte klart vilken än bara :)
Men i morgon blir det en "Johanna-dag", kan jag behöva. Bara ta det lugnt... Kanske förbi Freesun och sola lite också. Kan ju vara kul att behålla det lilla av färgen som är kvar ett tag till iallafall!

Nu blev jag himla trött. Tror jag håller på att bli sjuk också... förbannat. Vill inte det :( Nää, borsta tänder och hopp i säng. Eller hur I-M ? ;D Natti natt.

Nöter denna rätt duktigt för tillfället. Den är ju bara sååå Turkland ;P

 

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Haha ja vi får snart sluta att hoppa i våra sängar innan de går sönder.. ;)...

2009-09-03 @ 07:32:33
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0