full idag

och full i morgon! Känner av vinflarran jag och mormorn delade kan jag meddela :) Lite uppvärming för i morgon kan ju inte skada ;)  Jag är heltaggad för en kanonkväll. Har ju som sagt haft två bottenkvällar nu. Det vill vi inte vara med om igen! Så i morgon kör vi brudar! Fullt ös medvetslös! Jobbar gör jag i morgon, ska vara där strax innan 9 tänkte jag... på söndag börjar jag kl 12. Tänker inte ha bråttom dit, det är någon ny jag ska jobba med... segt det. Så i morgon måste jag och Linneá ställa iordning allt typ. Usch vad jag bara vill börja skolan nu! Orka med folk var och varannan dag. Nej! Först Turkland, sedan Karlstad och skola :) Me so happy!Nu mår jag prima. Ännu en gång kan jag förstå alkoholisterna. Allt blir så mycket lättare, för ett ögonblick. I morgon är det en ny dag, men nya problem/möjligheter? Man får se det som man vill. Jag bestämmer mig i morgon :) Ha´t så bra!

P&K/ little J


Älskar denna låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0