från dalkulla...

till värmlänning på en si sådär 2-3 timmar! Nu rullar Sagan om konungens återkomst på 3 an, älskar Sagan om ringen-filmerna! Vet inte hur många gånger jag sett dem alla tre, tappat räkningen :) Men ikväll kan jag inte se färdigt denna. För det första borde jag lägga mig i sängen redan nu och läsa. Fattar inte varför vi ska behöva läsa så mycket... Har massa kompendier att köpa också. Bittert... Men det är bara att bita i det sura äpplet. Vi går ju ändå i det nybyggda "snille-huset" nu. Så man lär väl få ligga i för att iallafall försöka leva upp till smarthuvudena som pluggar där :P Om jag ska vara helt ärlig så kände jag mig mer hemma i den Estetisk-filosofiska fakultetsavdelningen. Men nu, bara över en sommar sådär, har jag förvandlats (?) till en matteelev. Kör hårt J...
Det ska bli intressant att se vad veckan bjuder på. Har iallafall tvättid inplanerad :P ska till stallet på torsdag och kolla när Curry tränar. Hade väl tänkt åka med ut någon mer dag också. Måste hålla ordning på dem där ute på Ö:a (Hammarö)... Det är 99.9 % säkert att helgen kommer spenderas här.

Nicke var på hundkurs idag, och det gick faktiskt bra! Mattes lilla gos :) På tisdag fyller han 9 månader. Det är sjukt vad fort tiden går! Och på onsdag blir Tösa-biten 29 år. Det är bra otroligt! Men är får hon inte kasta in handduken, vet inte hur jag skulle klara det. Min älskade Tösen... Den dagen, usch! Nej inte tänka så!
Nu ska jag nog ta och borsta tänderna. Är mätt och go i magen, pizzabiten och en kopp te satt fint :) Tro om man ska dra igång träningen den här veckan ? Vore ju en idé. Hörs!

P&K/ little J

Djursdala, Småland -09 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0