"en vanlig dag på jobbet"

Gubben: Har ni citronvatten ?
Jag: Nej, men vi har LOKA citron och naturell på burk. LOKA naturell på flaska, festis och annan läsk. Men om du vill kan du få ett glas med vatten?
Gubben: Jaha. Men då vill jag ha ett STORT glas med iskallt vatten, och isbitar i!
Jag: Vi har inga isbitar (börjar tappa tålamodet)
Gubben: Nähä, det var ju.. (jag har slutat lyssna)
Jag: (svarar inte)
Gubben (med ett leende) : Men då tar jag gärna ett stort glas med iskallt vatten, så är jag nöjd sedan!

Tror ni man kan bli galen på folk ?! Usch. Svenskar är fan värst! Griniga och har förmågan att klaga på det mesta. Hur kan man åka på semester med inställningen att bara leta fel på allt ? Tragiskt.


"citronvatten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0