dåligt

Ja jag vet. Men har inte mycket att skriva om faktiskt :S På dagarna gör jag inget annat än jobbar, och allt annat krångel är för personligt för att ta med här. Så det hoppar vi!
Efter den här dagen är den 8 arbetsdagar kvar, och 11 dagar till jag och min bästaste Cis åker till Turkland! Jag behöver verkligen den resan. Få komma bort från allt och vila huvudet, så man kan tänka klart någon gång! Annars kommer jag definitivt inte kunna lära mig någon matte i höst :P

Senaste dagarna då! Torsdagen sög stenhårt. Svindyrt, skitväder och allmänt blä! Fredagen innebar jobb. I lördags blev det att kolla tältet i Mora, Mora festivalen. Vilket var ett väldigt dåligt betslut, den kvällen hade jag helst velat radera fullkomligt. Usch... söndagen = jobb, allmän ångest. Blä blä blä.
Idag mår jag bättre, och tur är väl det. Solen skiner lite till och med, dagen till ära! Kom hem från jobbet för en halvtimme sedan ungefär. Tänkte gå upp till ridskolan och glo lite. Det är hoppläger den här veckan. Hade också velat vara med! Men det är ju en fördel om man har en häst så man KAN vara med :O
På lördag blir det troligtvis Musik och Motorfestival för min, Cissi och Sofies del. Kan ju hoppas på att den kvällen blir bättre, har ju haft två bottennapp nu på senare tid... :/ Förövrigt så känna hela mitt liv som en bottennapp just nu...


Nä men lite partymusik på det va ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0