t.r.ö.t.t.

tänk att man inte har bättre för sig än att prata i telefon om kvällarna! Tur att jag har sovis i morgon. Ska bli riktigt skönt! Det kommer bli rätt intensivt i morgon. Vi ska tvätta hästarna, packa och greja. Tänkte försöka ta oss iväg så fort som möjligt!

Just nu ligger jag och degar i soffan. Seminariet idag gick bra, ännu ett moment ur vägen och tänk att jag överlevde den här stora, feta och jobbiga kursen! Det är typ två grejer kvar som jag ska ha svar på, så jag vet om jag blir godkänd eller ej. Hade ju vart skönt att slippa komplettera något... känner att fokus ligger på sista kursen och uppgifterna där. Usch... dags för rapportskrivning igen då :S Sådant tjaffs får inte plats i mitt huvud just nu. Någon som vet hur man rensar sitt huvud på massa skit? Majoriteten av grejer är mest skit där uppe just nu... Åh vad jag känner mig positiv! Not.
Men nu är det ändå så att jag fyller år på lördag. Något att se fram emot iallafall?! Har shoppat lite idag också, blev en cerise/rosa body från Gina, och ett par ljusa jeans leggings + en hallonröd/rosa tunika från Vero Moda. Nu ska jag bli vårfin :) Lite sol och färg på det så blir jag glödhet ;O Vi avslutar inlägget så, medan jag ändå är på topp menar jag!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0