the doll - uppdatering

is back :) hon låg mellan min säng och väggen. Byxorna hade dom tagit av för henne också! Vilka typer :O Nu är allt åter i ordningen här på Södra Kyrkogatan :) gött det. Mitt huvud börjar hitta tillbaka där det hör hemma också. Bra det. Solen har även hittat fram! Det ena efter det andra faller mer och mer på plats ;D
Något som jag har stört mig på i ett par dagar nu är det sk. varmvattnet. Det finns lixom där när det passar bara! Hoppas det finns varmvatten när jag kommer från stallet sedan.. annars är jag nästan tvungen att våldgästa Daniel :P tur att han har flyttat ner på stan nu, så han finns mer tillgänglig när man behöver hjälp. Tss ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0