tha day - so far

Dagen började kl 9 typ.. lite morgonmys med mannen i mitt liv och sedan var det dags att kliva upp. Mötte en (till en början) solig dag, trodde jag :S men tji fick jag. Jävla väder... vid 12 åkte jag iallafall ner på byn för en fika med min kära vän Emma Andersson :) efter ett tag anslöt sig 2x Frisk och Elina :) det är iallafall varmt ute idag, så vi kunde sitta ute. Mys <3
Idag har jag lagat mat här hemma. Pluspoäng till mig! Har även vart förbi bibblan, sista gången jag kutade där på några månader. Göööött!

Nu bär det av neråt byn igen. Ska och hälsa på min älskade kusin och sedan förbi Emma och Marcus en sväng, ska lämna av Emmas dryck som hon lämnade här i lördags :P Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0