yeees!

Äntligen,  torsdag! Jag har tagit sovmorgon idag. Har ju mina timmar att ta ut som jag jobbat in, gäller att utnyttja dem också. Annars är det ju bra onödigt :P Blev sent igår, pga olika faktorer. Så passade perfekt med en sovis.
Nu ska jag göra mig redo för att åka ut till Hultsberg. Ska äta lunch i matsalen idag, ta ut min enda lunch :P vi får ju bara äta där en gång/vecka. Stört, jag vet. Solen skiner idag igen, det är ju bra härligt! Våren är här! :) Idag är det den 2a april, om en månad prick fyller jag år! Egentligen vet jag inte varför jag ser fram emot det, det är ju knappast något speciellt med att fylla 21 :P Men men. Det är väl barnet i mig som träder fram ;D nee, nu ska jag sätta fart så jag inte missar pannkisarna :P Hööörs .



Have a nice day ;) P&K/ little J





En Stor, fet suck ska även utdelas;

jag håller verkligen med Marcus;

Varför kan inte de jävla fittorna sluta byr sig ?!

"Anonym": Detta var en sk. "gåta" till dig. Sug åt dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0