sola i Karlstad

jag bara fullkomligt älskar den här årstiden! :) sol och värme. Mmmm! Något som är drygt är dessa fiskmåsar :P fast det var i och för sig ett tag sedan de kom hit, tror det är närmare bestämt 3 veckor sedan jag såg dem för första gången i år. Bara de håller sig ifrån granntaken här i kring så är jag glad.. annars är de ju faktiskt ett vår/sommartecken också :) och alla sådana gillar vi (mer eller mindre:P)!

Studenttorsdag idag då. Folk pratar om "att ta sig ett glas" i hissen.. visst får ni det. Bara ni gör det under något sånär lugna former :P Sista dagen på praktiken i morgon! YEEEEES!!!!! Helt obeskrlivligt skönt ska det bli. 4 veckor på rad var en rejäl pers. Pust! Och vet ni en annan bra sak? Schemat för resten av terminen har kommit ut, och det är bara (ca.)10 lärarledda lektioner under hela maj! Vi kommer ju ha en massa att skriva såklart, men fy så skönt :D Den 3e juni gör jag min sista dag vid Karlstad universitet för den här terminen! :D Jag känner att jag börjar kunna andas ut nu, men bara lite. Det är fortfarande mycket skriftligt som ska in... och jag är väldigt less på att skriva nu. Skoltrött till tusen! Men det här klarar vi :) Jag är inte den som ger upp i första taget, nej. Det ska mycket till i så fall, väldigt mycket!




Här har ni na' förresten. Sola i Karlstad! Egentligen heter hon Eva Lisa Holtz , men hon är mer känd som Sola i Karlstad :) Lite allmänbildning fick ni på köpet också ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0