rain

har haft lite sådär smått fullt upp de senaste dagarna. Igår var jag bara in här och vände ett par gånger, åt mat och kom hem rätt sent. Så har inte haft tid med att blogga :P Men idag har jag det iallafall!

Regnar gör det här i K-town. Tur att det ska bli fint väder till helgen! Väldigt passande anser jag :) Grillning med goda (gamla) vänner på fredag :D Och tjejmiddag på lördag <3 Vilken kanonhelg :D Sedan är ju frågan hur jag ska lägga upp det nu när det blir "tvådagars". Men det löser sig, som det alltid gör :)
Har vart i skolan idag till kl 15 ungefär. Hade föreläsning om utvecklingssamtal och IUP (individuell utvecklingssplan) på förmiddagen, och studiegruppsarbete på eftermiddagen. Nu har vi äntligen fått klart vårat åtgärdsprogram! Shit vad jag gruvade mig innan, men nu är det gjort och det är bara såå skönt! Ännu en uppgift man kan bortse från. Jag har nu två skriftliga uppgifter kvar den här kursen. Så det blir till att sätta sprutt med dem, det sista inlämningsdatumet är nästa fredag...
Nu håller jag och Cis på med tvätt. Tänkte få undan det lilla som fanns innan vi åker hem på "påsklov". Så nu ska jag dammsuga och städa lite så det är gjort, är ju inge kul att ha sådant kvar när man kommer ner precis... Packa också. Måste komma ihåg böcker och alla block/anteckningar. Annars kommer det bli svårt att få något gjort :P

P&K/ little J


en solig dag i skolan <3


en solig dag på stan. smoothie i termos is the shit ;D


tror bestämt att helgens beteende fortfarande satt i ;O Haha <3


min bästaste vän utanför skolan <3

Kommentarer
Postat av: elin

va pluggar ni till egentligen? :)

2009-04-08 @ 20:39:13
URL: http://aileen20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0