one hour

nu är det ca en timme kvar tills det är dags att ta mitt pick och pack för att åka till Kumbelnäs :) Ska åka med Cissi, Cissis mamma och farmor! De åker hem i morgon igen, men jag åker på torsdag. Med Curry :) Ser inte ut att bli någe Valborgsfirande för min del :O
Borde kanske packa lite iallafall. Något ska ju med ner, men vad har jag inte orkat bry mig i än :P Jag har blivit så oseriös/förslappad på senare tid. Släpper på alla hämningar, haha nej då :D Men jag är ovan att "ha det såhär"... fortfarande! Kommer man någonsin vänja sig? Kan vara skönt ibland ändå :) Det är ändå bara jag som drabbas av mina hyss, oftast iallafall ;O Hehe aja. Sätta sprutt kanske... Sega jag. Hörs i Tingvalla, K-town :) Tjo fan!

you spin my head righnt round, right round
When you go down, when you go down down

;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0