:O

ja vad säger man ? Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja :P För det första! Vilket inlägg vi/Cis skrev igår. Hahaha! Ja, antar att det märktes vilket tillstånd vi var i vid den tidpunkten iallafall. Jag har måånga minnesluckor från igår, håller på att summera kvällen/natten. Det börjar komma tillbaka mer och mer :P Det var iallafall en riktigt händelserik kväll må jag säga. Jag blev bl.a bestulen på en docka och en nalle, jo jo. Visst är det så! Nallen är upphittad, men dockan är fortfarande på villovägar. Fy fan vilket skämt egentligen :D Jag fick igång alla grannar här i huset, haha! Folk ringde runt och grejade :P dom där ekonomikillarna skulle jag gärna vilja få tag i! MIN DOCKA! Som jag fick av gammelmormor innan hon dog.. lite pissigt är det faktiskt. Så det är det när man ska vara gästvänlig :O hittar säkert den någonstans, letade rätt mycket igår i och för sig. Men i mitt/vårat tillstånd så var det ett under att jag hittade nallen :P Haha! For omkring här på alla våningar och fick titt som tätt lov att påminna mig själv om vad tusan jag letade efter :D Haha! hoppas på att hitta dockan...

Fick ett samtal från en person jag inte pratat med på en si sådär 3 ½ år ganska så precis. Det var faktiskt skitkul! Så nu blir det party hemma i påsk :D Fasn vad kul! Like old times ;D me like
nu ligger jag här i soffan lite halvdöd sådär. Var längesen jag blev så dragen som jag blev igår! Massa vin och groggar. Kunde inte bli annat :O igår skrev jag och Cis en inbjudningslista, jag fyller faktiskt år snart :) tror vi kom upp i lite drygt 20 pers :P och än är jag inte klar. Skrev ju även "Pottan + två bilar" också. Och de personerna har jag inte ens räknat :P Haha, han skulle ta mig sig två bilar! Låter bra det ;D Hoppas kalajset blir av. Vore askul :) Nee, nu ska jag dega vidare. Annars kommer det ena och det andra skrivas här, och det är ju inte riktigt meningen :P Tjo!


tycker den här bilden får tala för sig själv ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0