new week

dags för ny vecka och att ta nya tag igen. Det ska bli intressant att se vad livet bjuder på denna vecka! För en gångs skull (?) lever jag alldeles för mycket i nuet.  Jag och Cissi kom på att det är dags för födelsedagskalajs snart :O Har inte bestämt mig för hur jag ska lägga upp det. Ha fest på Valborg eller på lördagen, då jag fyller år. Vilka problem, man har väl vart med om värre :P Men så går funderingarna iallafall! Sedan vidare till nästa, vilka och hur många ska jag bjuda ?! Det är det som är frågan... to be continued!

Dagen har vart som följane; den började kl .6.45 och när klockan ringde visste jag inte vart och i  vilken värld jag befann mig i. Men efter ett tag konstaterade jag iallafall att jag var i min lägenhet på Södra Kyrkogatan, i Karlstad :) Solen sken, men efter ett litet tag kom det in en massa tråkiga moln. I skolan har jag fått lära mig mycket, det var hemskt mycket på en och samma gång. Så nu känner jag mig helt fullproppad uppe i bollen! När jag och Cisen kom hem köpte vi en mjukglass och satte oss ute i solen (som hade kommit tillbaka), efter det tog vi en sväng på stan. Kollade på skor, lite vårnytt. Blev inget mer inköp än en scarf som jag hittade på Axelssons. Massa glada färger :)



bjuder på en liten puss också, så här på kvällskvisten. man blir lätt så pussugen då ;P


Hörs senare. / little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0