messy

Måste bara lägga en kommentar om det senaste inlägget! Och ja, det var Cissi som skrev. Som tur var :D Hahaha fan vad sjukt! Det blev en tvådagars för min del, en rejäl sådan. Och jag klarade det, karatefylla båda dagarna. Det är också rätt sjukt... Förresten, så är det mycket som är sjukt just nu känner jag, och jag tänker inte ens tala om hälften. Mitt liv är rätt rörigt för stunden, igen :O På gott eller ont? Vad vet jag. Give me some answers! Please ? Synd för dig anonym. Jag har saftiga nyheter som jag vet att du skulle vilja ha reda på. Meen nä ;)

Åter till verkligheten, den skrämmande verkligheten. Plugg står på schemat! Idag bara måste jag få mycket gjort. Tänk på hjärtat Johanna :O På fredag kommer allt kännas så j*vla bra. Då är alla uppgifter inlämnade, och då kan jag bara blicka framåt :) Såå skönt kommer det kännas. På onsdag bär det av hemåt igen. På torsdag ska jag och Cissi ska till Elin och göra oss ännu snyggare ;D Ser jag fram emot. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på i helgen.. inga hästar hemma heller :O Kommer kännas vääldigt konstigt. Men får passa på att umgås med mina kära vänner :) Alltid lika trevligt <3

slut .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0