lovande

jag känner att det här kommer bli min dag! Första gången på länge jag har lite flyt med grejer, iallafall hittils! Hade kunnat spilla ut två förpackningar, men icke. Och inte har jag kraschat någon ljuslykta heller :P Se, jag lär mig av mina misstag ju! Var ju på tiden...
Dagen då! Jag har dammsugit, polerat inne i badrummet och bäddat. Ätit lite halvt dåligt med frukost (sorry D), men det kommer :) Man kan ju inte tvinga i sig mat ? Packningen är nog klar. Kan inte komma på något mer som borde följa med hem... har det mest behövliga hemma i min stora väska. Har ju med mig det nyinköpta så det får duga :) Iiiiih det är så roligt med lite nya kläder! Tänk vilken skjuts vardagen får sig i röven av lite kläder :O Har önskat mig pengar i födelsedagspresent av mamma och pappa. Finns ändå inget där hemma som de kan handla som jag vill ha... bättre jag får spendera fritt :P
På tal om att lysa upp vardagen! När jag kom hem här igår kväll stod det något på mitt bord, såg inte riktigt vad först men sedan insåg jag vad det var och vem det var ifrån :D Jag har faktiskt världens bästaste vän. Min Cis! Min gooooooa Cis! <3


En stenkruka med rosa grus och stenar i, plus ett rosa ljus och en tablett ask. Det gjorde verkligen slutet på min dag :D Vänner är kärlek, så sant som det är skrivet.
Det finns bara en som du Cis <3

Nu är det bäst att jag sätter fart. Blir stallet om ca 2 timmar, ska ha hunnit med lite grejer innan det är dags att ta Land Rovern ut till Hammarö :) Hörs kanske en sväng sedan...

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0