hemfärd

förberedelserna är i full gång. Nu är det i stort sett bara datorn som ska ner i väskan! Vad det blir av denna helg är ännu oklart...Kan sluta hur som helst, precis som förra, det är helt sjukt hur livet kan spela ut en fullkomligt! Och inget kan man göra åt det heller, som sagt... lite scary är det faktiskt :O har en del beslut att ta, och jag är mer kluven är någonsin. Vad är rätt, vad är fel? Känner ni igen det här? Mjo då, det gör då jag iallafall. Detta velande... men nu är beslutet i mina händer helt plötsligt. Aja, ni fattar inte vad jag gaggar om iallafall. Så nu släpper vi det :) nu ska jag bre med mig en smörgås och packa ner det sista. Ha´t så bra så länge, nästa gång hörs vi från Dalarna :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Attans precis nu när jag skulle skriva kom jag på att jag hade fått sms från dig. Dåligt av mig att glömma svara hehe. Det blir så när jag ej är helt van vid touchscreen. Tar mkt längre tid att skriva på denna hehe.



Hm..vi hann ju knappt se varandra denna vecka så nu blir jag ju nyfiken på vad du strir om i ditt inlägg. Du får uppdatera mig på måndag... :). KRAM

2009-04-17 @ 01:12:23
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: J her self

Lovar att uppdatera dig på måndag ;) Ha en bra helg gumman! KRAMA

2009-04-17 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0