happenings

igår var det ett rejält drag på stan! Antar att Färjestads vinst hade en hel del med det att göra ;D GRATTIS! Folk sköt fyrverkerier och grejer. Tryck är ordet vi kan ge gårkvällen :) Jag och Cisen gjorde oss lite fina och gick ut och åt. Sedan blev vi några stycken här hemma hos mig, finns det hjärte rum finns det stjärterum ;P så nu finns det lite grogglas i diskhon, ska väl svepa av det där snart här tänkte jag. Nu blir det en sväng på stan, inhandling av behörigheter till ikväll ;) Sedan bär det av till Kristinehamn också. Hoppas på att få, senare idag, träffa min "drog" här i livet (a). Har gått alldeles för många dagar nu... Efter det partaj som gäller :) Wööwöwööwwöw!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0