grilla

nu sitter jag hos Nina och Linus. Inväntar Pottan och co som ska komma förbi och säga hej :) Kuligt! Johanna, hon börjar bli fuller hon. Vinet börjar ta ut sin rätt. Men inte klagar hon för det! Nej nej, tvärtom! Linus och Krille har gått för att köpa mer öl, och Nina lägger Sebbe för natten :) han är väl bra go! Jag och han har spelat innebandy här ikväll :D Jag har även övat på en liten bit av mamma-rollen = satt på pyjamasen för natten. Som btw är full av blåbärspaj nu och ligger i tvättkorgen :P Men den fick vara på en stund iallafall! Och jag kände mig nöjd med att klara denna lilla uppgift :P Lousie ska också komma hit. Kul det med :) nu vet jag inget mer jag vill/orkar skriva om. Eller vad ni där ute behöver få reda på :P får försöka ta lite bilder ikväll, med Ninas kamera. Så jag har lite sådär lagom med bildbevis från kvällen ;D Ha en bra långfredag! För det har jag ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för igår gumman! :) jag hade jätte trevligt. Hoppas vi ses snart igen. Puss & kram

2009-04-11 @ 21:33:45
URL: http://shinysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0