depp/pepp ?

ja jävlar i min låda, som Danny boy säger :) Gjort idag då? Tagit ut de små puppu-hättarna, var ute och gått med Nicke, ätit frukost, degat på facebook, deklarerat (pluspoäng till mig), skrivit klart diskussionsfrågor till seminariet i morgon (mer pluspoäng) och nu ska jag förflytta min röv bort till mormor och morfar. Solen lyser med sin frånvaro idag också, vilket jag tycker är tråkigt. Hoppas på bättre väder i veckan, är beroende av solen!! :O
Har inte bestämt mig vilket humör jag är på idag. De två senaste dagarna har jag gått omkring och vart irriterad pga av en viss person, men det tillhör väl vanligheterna. Dålig vana! Idag får det bli en bra dag, går inte att bli påverkad av personer med dåligt inflytande. Nu tror jag banne mig solen kikade fram för en sekund, det är kanske påväg att spricka upp? Det gör det även uppe i mitt huvud. Tror de här två "irritationsdagarna" har fått mig att tänka annorlunda, och det kan ju vara positivt :)

Nu har jag inte tid med detta längre. P&K/ little J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0