Dalarna <3

Då var man här igen då! Bussresan gick faktiskt väldigt bra idag, men en åksjuketablett går det fin fint ;) Trött blir man av den också. Tröttheten kan i och för sig bero på att klockan blev 00.30 innan jag överhuvudtaget släckte lampan igår, av vissa anledningar...
Göra nu då ? Har vart ute och promenerat med Nicke. Han passade även på att skälla ut min gamla svenskalärare från högstadiet :P men efter ett tag så förstod han att  hon inte var så farlig :) fastande där en stund, lite trevlig lär man ju vara :P sedan lekte vi en stund med Tez och Ines :) (hundar) Nu ligger godingen och sover, helt slut :P och jag ska väl åka och glo på lite bandy... eller så åker jag till Hansjö en sväng. Var tydligen fest där...

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0