äntligen fredag!

SOM jag har längtat efter den här dagen! Det var såklart lite smått vemodigt att lämna alla barn och all trevlig personal idag... Jag och Madde var på stan igår och köpte blomma (massa små påskliljor i kruka) till våra handledare och arbetslaget, plus Piggelinglass till barnen :) Dagen började med morgonsamling, då fick jag min present av Gunilla och Lisbet. Fick ett inslaget påskägg :D Perfekt! Då blir det lite påsk här i lägenheten ändå, för jag tänker inte öppna det ännu ;) Alla är så gulliga på den skolan <3 Barnen blev såklart avundsjuka på mitt ägg, men vad glada och nöjda de blev när de fick sin present av mig senare på eftermiddagen :P "Johanna, hon är snäll hon!" Med extra betoning på snäll :P så var även deras fredag räddad! Mötet med VFU-samordnaren (som har hand om oss lärarstudenter) gick också bra. Nu går jag ut med flaggan i topp även efter denna praktik :) Riktigt nöjd är jag. Med allt!




Om någon timme ska jag och min Cis på after work, på Blue Moon. 20 kr i garderoben + kostnad för dricka, och gratis tacpbuffé på det. Låter inte det studentvänligt så säg? :P Plus band som spelar också. Riktigt trevligt måste jag säga :) Kanske blir att gå hem till Madde och se på hockey ikväll också. Lär ju vara lite värmlänning nu när Färjestad är i final :P Blir nog att ta sig en jäkel också, uppvärmning för i morgon kväll ;P Då ni! Då jäklar blir det åka av. Jag och Cissi ska dansa omkull hela Nöjesfabriken! Den är på hela 7500 kvm, blir några Wasastugor det :P Haha! http://nojesfabriken.se/livescen-och-nattklubb/nattklubben



litesådärlagomnöjdmedfredag ;)

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0