a perfect day

Vilken dag! Det gick som smort i skolan och nu kan man bocka av ännu ett moment :) Gött det! Efter skolan satt vi oss ute meden varsin smoothie, jag och Cis. Vi kom in för ungefär en timme sedan. Så vi har suttit ute i 4 timmar :) Var riktigt skönt! Nu har jag ätit, diskat och dammsugit.
Det här så härligt såhär års. Här i Karlstad har uteserveringarna vart framme i en vecka redan, inte alla men det har hoppat upp några här och där :) Idag var det riktig sommarkänsla, luktade grillat och det var massa med folk ute på stan som ville få ut så mycket som möjligt av vädret. Det har t.o.m. kommit knoppar på buskarna :) DET är vårtecken om något. Tog även lite bilder, vi får se vilken dag jag orkar lägga in dem :P nu lär jag sätta fart. Ska vara vid busstationen vid halv.. Hörs kanske sedan. Om inte klockan hunnit bli för mycket vill säga :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0