Tystnaden, i en hiss

Till en början var det rätt jobbigt att åka hiss, med massa människor man aldrig sett tidigare. Tror jag börjar vänja mig ? Det är hur som en v'äldig pinsam tystnad :P Antingen står man och glor in i väggen, i golvet eller på "våningsräknaren", där man ser vilken våning man passerar, i våran så himla sega hiss! :P Det tar verkligen hundra år innan den stänger och öppnar dörren, och tillslut far vidare till önskad destination. Haha, bloody elevator. Ska snart ner en sista vända, och hämta mina kära tillbehör som är på tork :) Det var byxorna och tröjorna som inte torkat än.. tar ju sin lilla tid det där.

Idag har jag vart rätt effektiv, kan jag tycka :P Åkte från Hultsbergsskolan med 16.25-bussen. Blev en lång dag idag, så det får bli en tidig kväll för mig. Hade jag tänkt iallafall! Är astrött... Men måste hämta tvätten och packa det sista. Blir inte mycket att packa denna gång, ska ju bara vara hemma och rida ändå :P Dagen har iallafall gått i ett. Stan direkt efter VFU:n, köpte mig hamburgare som jag stekte här hemma och åt med mos och tomater ! Haha, då skulle SkipperAnna sett mig :D
Men äh, gott ju! Och inte dör jag av lite sådant, har inte gjort än ;P Nu blir det dusch, eller te först kanske ? Aja, hörs. Om inte så ha det så bra :P Ciaooo!


J vill mysa :'( Saknar sin M. Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0