Torsdag, yeah yeah...

Är rätt glad över det ändå :) Nu är tvätten på tork och dagen har börjat rulla. Ska gå ner om ett tag och vända lite på det som fortfarande är blött, och ta ut lite som är torrt i torkskåpet. Efter 13 någon gång, när tvättiden är till ända, ska jag och Cissi synda och köpa kulglass på något bra ställe :P Vi ska även dra en vända till Bergvik. Glo i lite fler affärer :P Det köpcentret är ju trots allt ett utav Sveriges största ;) Ska köpa en fotfil på H&M! Måste komma ihåg det, och även lite "blöjor". Jävla mensen har kommit nu... precis vad jag befarade! :O Hoppas den försvinner tillsammans med de här nya tabletterna, skulle ju bli så efter ett tag. Om man har tur! Så varför skulle jag slippa undan :P Det bästa är ändå att det itne finns något östrogen i dem, för det är faktiskt inte bra att hålla på och proppa i sig massa sådant. Vilket man kommer göra ett bra tag till här i livet... då är det ju bra om det finns ett bättre alternativ menar jag :P Får hålla tummen för att den sjuka värken försvinner också, den är ändå vääärst! 

Ska man göra idag då? Förutom Bergvik alltså. Ska köpa lite tilltugg för resan i morgon, godis kanske ;) Fast resan tar ju inte så lång tid. Endast 2 ½ timme ;) Hur härligt är inte det ?! Kommer knappt hinna äta upp min sallad som jag ska ta med till lunch :P Jag klagar då inte. Men det blir tyvärr buss hem på söndag, och då tänker jag klaga! Hatar att åka buss, det tar så jävla lång tid. 4,20... usch! Men men... Jag ska packa också. Blir inte så mycket att packa. Tänkte även trycka in dammsugarn lite kan vara skönt att ha det fräscht här när man kommer hem på söndag :) Ska även bädda rent i sängen. Sköööönt! Träning kl 17.15 då :S Powerstep! Scary... ! Nu ska jag vattna blommorna eller något :P Hej svejs! 

Kommentarer
Postat av: Sojfaj

Jag saknar Karlstad ju! Hoppas att allt är bra me dig. Jag och Liam kommer óch hälsar på dig framöver nångång :)

2008-09-04 @ 22:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0