Sugen

Har kollat på hästannonser ikväll. Jag och Cissi ska följa hennes kusin och prova häst i helgen, om det passade bra. Två ponnier här i Karlstadstrakten :) Ska bli kul att hjälpa till, och rida lite får man ju också! :D Har glidit in på annonser med stora hästar nu, och shiiiit vad sugen jag blir på att skaffa en. Hittade en annons med en häst som lät väldigt bra ! Men nu sitter jag här och är inte i det stadiet i livet än... får helt enkelt vänta till jag kommit på "grön kvist" och framför allt får tid till att ha häst. Det är nog som mamma säger; Du kommer aldrig släppa hästintresset! Och nej, det tror inte jag heller. 

Har inte läst klart kompendiet ännu... får göra det nu. Ringa Marcus först bara... Skola 9-12 i morgon. Efter det ska vi ses med studiegruppen! Ska försöka få grepp om de kommande veckorna och alla uppgifter/redovsningar som står på schemat. Den här delkursen kommer bli tuff! Är glad att den inte är någon skriftlig tenta eller uppsatsskrivning. Har nog att gruva mig för examinationen med tecken :P Ska bli intressant. Första lektionen på fredag!

Borsta tänder. Hörs i morgon! Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0