Soffdag?

Vädret ser inte så där himla inbjudande ut idag :/ Är solen borta nu, som vart här hos oss så länge ? Antar väl det. Hösten är ju så fin med alla fina färger i träden, helst när solen skiner på dem. Det är faktiskt den här tiden på hösten som är som allra bäst, tycker jag. När det fortfarande finns löv kvar. Men sedan i slutet på oktober och början av november när alla löv blåst bort så är det sååå himla tråkigt. Tycker fortfarande att november är den tråkigaste månaden på hela året :P bläää. Då fyller Marcus år också, hela 21 st :P Vad ska man köpa då tro? Har alltid lika svårt för det :P Nu när Sigge också är där, är det inte lika roligt att köpa grejer till lägenheten. Och kläder är det som är svårast! Kalsonger är det enda man får köpa åt honom, typ :) Min karl vill helt enkelt handla sina kläder själv. Jaa, det är ju iallafall ett tag dit så jag hinner väl fundera både en eller två gånger :P

Känner inte för att göra ett skit idag... Är påväg att bli fördkyld igen också verkar det som. Vill inte :/ Nu när vi kommit igång så bra med träningen... Att det alltid ska vara något! Har lite att läsa, om jag säger så. Massa böcker som ska vara klara osv, vet inte hur det ska gå till men ja :P Det är iallafall omöjligt att läsa från pärm till pärm. Det gör jag bara inte! Får skumma igenom det som verkar mest intressant eller något. Cissi är en riktig sjusovare idag :P Tror inte hon är vaken än ? Ska höra med henne sedan om hur vi ska lägga upp dagen våran. Måste handla lite grejer så jag kan göra någon mat här. Vore ju något :P Neeej.. see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0