So what ?!

Haha fy fan vad jag diggar den låten :D Pink är och kommer alltid vara en idol! Så himla skön människa, snacka om att bjuda på och vara sig själv! :) Man blir så peppad av henne. Hon är inte som alla andra smekand och åmande Hollywoodbruttor! :P Nej, hon gillas skarpt!

Fick precis ett godnatt sms av min käre far. Sådant uppskattas något så oerhört! Fick mig en liten tår i ögat :') Det är sådant övriga karlar inte fattar tror jag. Att något så litet som ett oväntat sms kan göra en hel dag, i mitt fall en hel kväll! Nu längtar jag verkligen hem <3


Mina älskade föräldrar, med min lilla "alltid-synas-vara-med- i-smeten" Curry :D Massa kärlek till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0