Shopping

Har vart en sväng på stan! Blev, efter massa om och men, en bh och ett par trosor :) Finally! Hittade en jättefin på Lindex, men fanns såklart inte i den rätta storleken. Så det fick bli en på H&M :) Billigt och bra ;P Passar mig och min budget perfekt. Får duga ett tag iallafall! Köpte även en vit, lång skjorta på VILA. Äntligen hittade jag en :D Har letat som en dåre i typ ett år efter en som var fin och passade bra. Vi fick till det efter ett tag med storlekarna, right C ? ;D Haha! Aja, vi fick oss en varsin iallafall. Jag en vit, och Cissi en marinblå. Jättefin ! :) Påvägen hem köpte vi sallad i Duvan-huset. Gott när man får bestämma själv vad man vill ha i :) Det gillas! Lär ju ska ha något att gnaga på på vägen hem i morgon :P Äääälskar verkligen att åka buss. Not! 5 timmar lixom.. huuuuuuualigen!

Idag blev det tortellini med skinksås till sen lunch/tidig middag. Blev bra tillslut :) Ska äta något när jag kommer hem senare, blir så hungrig efter träning! Nu ska jag ta och dammsuga lite, så jag slipper göra det när jag kommit hem. Då ska jag duscha och göra mig redo för Top Model 10 :D Äntligen! Har längtat sååå! :) Höres!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Herregu vilka sköna slappisdagar du har ;D Åhh.. längtar efter dig nu Bohanna! *Puss

2008-09-09 @ 16:58:57
URL: http://s0ckret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0