Saturday

Shit, det är redan lördag. Tävlingen gick bra, efter omständigheterna. Min kära Domino har knappt blivit riden den här vekcna, har jag fått reda på i efterhand, så han gjorde det bra ändå :) Ett stopp på ett hinder i första klassen, och ett nerslag i andra :) Är nöjd såhär i efterhand. Är inte lätt att prestera när man är otränad, stackars Domino! När man frågat och allt så förväntar man sig ett ärligt svar om han har fått röra på sig eller inte. Men aja!
Trött som bara den är jag, måste bli tidigare än 00.30 ikväll :P Jag gör det inte lätt för mig direkt. Har sovis på tisdag, som tur är :) Måste börja någon gång med denna kära skrivuppgift. Känns svårt... Vet inte hur jag ska börja, inte alls! Usch... svårt när det blir sådär ostrukturerat och bara ska skriva utifrån en loggbok. Får se vad jag får ihop då :) Hade ju underlättat om min dator haft ett skrivprogram, varför och hur kunde det försvinna ? Drygt. Nu när man behöver det som mest. Får åka upp till skolan och skriva, tur att den möjligheten finns iallafall. Man är ju inte direkt van med en skola där det finns fungerande datorer :P Nu ska jag duscha. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja jag har världens ångest för denna skrivuppgift. Vad ska man skriva liksom... nä usch. Men men måste man så måste man..:P.. Ha en kanonhelg..:) KRAM

2008-09-20 @ 18:40:30
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0