Oops...

Tog en sväng till höger idag när jag hoppade av bussen, alltså in mot MittiCity istället för att gå raka spåret hem till Södra Kyrkogatan. Skulle bara köpa ett paket med ägg.. men blev en sväng förbi Gina också. Mest för att kolla om de fått in några jackor till vintern. Men det första jag fick syn på var en uuursnygg  och mysig kofta :D Så den fick följa med hem, även en svart mössa :) Har letat efter en som passat. Alla har vart så stora! Gick sedan förbi Bik Bok för att chansa på att dem hade fått in jackor. Och där, där längst in i hörnet hängde den ! Min efterlängtade dunjacka :) Inte så farligt dyr heller, överenskomligt för min budget :P Fanns mörkblå och svart. Hade egentligen velat ha den mörkblå, men fick bli en svart. För svart hänger ju alltid med i alla dessa häftiga modesvängar. Såå nu jag handlat för ett halvår eller någe :P Men vet inte vad jag behöver mer nu iallafall. Nu har jag liksom allt viktigt :) så nu kan jag lugna mig en aning ,haha! Some pictures;


Somnade en vända strax efter kl 15. Mamma ringde vid 15.30 och jag visste inte vilken värld jag var i :D Trodde jag hade sovit och missat föräldramötet ikväll haha! Med tanke på det så börjar jag bli nervös... ska presentera mig :S Huuua. Hade helst hoppat över den punkten, men kommer nog inte bli så :/ Aja, bara att bita idet sura äpplet så går det nog över rätt fort :) Ska äta pannkisar idag, igår blev det spaghetti och köttfärssås. Goott! Det är verkligen en utav min favoriträtter :) Har kommit ihåg att boka tvättid i morgon, fick bli den sista tiden, 19-20. Ifall vi ska klämma in träning innan där, måste ju hinna med att få iväg min intervju innan fredag också. Suck. Gruvar mig dock mer för den större uppgiften som sja in nästa fredag.. har ingen jävla aning om hur jag ska börja ! :S Ett senare problem antar jag, får satsa på att få denna färdig först! Nu ska jag kolla vilken tid kvällsbussen går upp till Hultsberg. See ya :P


Yo yo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0