Now what?

Kollar lite förstrött på "Vem kan slå Filip och Fredrik ?" Måste ju säga att jag hade lite större förväntningar på programmet. Killen som utmanade först tog ju inte ens i ?! Ska det vara så ska det fan vara också! Töntigt. Hur kul kan det vara att vinna för att motståndaren inte gjorde sitt bästa, och visa det i tvrutan ?Lovar att han, vad han nu hette, fick betalt för att vara med och "sega"! Och Ravelli tog inte en enda boll i straffslagningen. Aja, passar säkert någon annan.

Vad ska jag göra nu då? Marcus ringer liksom inte först om drygt en timme... Kanske packa lite till, men har ju redan fått ner det mesta. Har tom. redan bestämt mig för vad jag ska ha på mig på lördag :P Skönt, slipper jag fundera på det något mer iallafall. Marcus följer med på lördag :O Kan ni tänka er ?! Shit, trodde jag då inte. Då har jag och Louise någon som håller i Curr medan vi förbereder oss på banan :P Vi kommer även hem tidigt, har jag räknat ut ;) Så jag hinner sova igen lite tid så jag slipper sitta och gäspa på Cissis stora dag :) Ska man ha för drickbart då tro ? Någon som har något tips ? :)
Neej, nu får det bli att borsta gaddarna och krypa ner. Och hoppas på att jag är någolunda vaken när M ringer. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0