New week

Måndagen den 22/9 är här, för att snart lämna :) Har vart i skolan idag då rå, back to reality :) Veckans tema är särskola, och dagen handlade mycket om just den skolformen och dess historik :) Mycket intressant faktiskt! Mest givande lektionen hittils i denna virriga och struliga kurs! :S Huuua! Hade vi inte talat om för läraren vi hade idag, att vi skulle göra en skriftlig inlämning som examination på fredag, så verkade det ut som att vi skulle ha fått något slags prov :O Holy mama! Ja, jag säger då det! Nu borde jag börja på den sk. uppsatsen, inlämningsuppgift? Vad det nu är för namn på den :P Loggbok typ :P Har mycket framför mig... aja, höres till kväll'n! Tjo

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Herregud vi kan väl inte få ett prov också?? Hur ska man kunna plugga till det då? Och vad ska man i såfall plugga till det? Nu blev jag nervös ju..:P... Kramar

2008-09-22 @ 15:57:27
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0