Messy day

Den här dagen har vart en aningens rörig! Mycket info på en gång känner jag. Vi drog tio veckors planering med uppgifter m.m. på en timme, inte undra på att magen strejkade :D Haha. Kan ju iallafall dra den slutsatsen att den här delkursen inte är att leka med :O Verkar då så. Ganska så rejäla uppgifter mot slutet, och inte tala om praktikuppgifterna.  Blir alldeles snurrig bara av att tänka på dem. Så nu tar vi en sak i taget! På fredag är det en individuell uppgift som ska göras med klassen. Leda en övning. Koncentrera mig på det först :P Nästa vecka ska vi lära ut en sång, och redovisa uppg. 1. Mamma mia.. Kan inte låta bli att tänka framåt, vilket stressar upp mig till tusen :P Ibland önskar jag att man hade en liten släng av "karl-symtom" = inte kunna planera så långt i förväg. Det är något som är betydligt svårt för dem har vi märkt, jag med fler :P Tss. Blev ingen träning idag heller pga den långa dagen. 9-16 idag, inte van med det :P  I morgon är det iallafall inläsningsdag, vilket innebär massa läsa. Suck! Har massa att läsa nu... Nu: Top model!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Usch jag blir alldeles snurrig av allt vi har framför oss. Men en sak i taget så ska vi nog klara oss igenom detta..:) Kram

2008-09-29 @ 22:03:31
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja vi får hålla ihop i detta virrevarr :D Haha! Kram!

2008-09-29 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0